De rollen van MediaMarkt en van onze partner
Onze partner is een professionele verkoper die via www.mediamarkt.nl verkoopt. Wat houdt dit precies in?
De belangrijkste verantwoordelijkheden van onze partner:
Biedt het product te koop aan op www.mediamarkt.nl;
Verpakt het product eventueel met pakbon na het ontvangen van een order;
Levert het product aan de klant;
Mailt de factuur op aanvraag;
Ontvangt en beoordeelt geretourneerde producten en handelt dit verder af;
Zorgt voor de uitvoering van de wettelijke garantie (bijv. reparatie of vervanging als het artikel niet goed is) en/of extra garantie.
De partner blijft altijd zelf verantwoordelijk voor bovenstaande taken.
De belangrijkste verantwoordelijkheden van MediaMarkt
zorgt dat jij via www.mediamarkt.nl kunt bestellen en betalen zoals je bij ons gewend bent
Gegevens en informatie over deze verkoper
Zelfverklaring volgens de Digital Services Act (Art. 30(1)(e) DSA) R2B Store B.V. bevestigt dat het geen Very Large Online Platform (VLOP) is zoals gedefinieerd in Art. 33 van de Digital Services Act, omdat het platform minder dan 45 miljoen actieve maandelijkse gebruikers binnen de EU heeft. R2B Store B.V. voldoet aan alle verplichtingen van de Digital Services Act en is toegewijd aan transparantie en naleving van de relevante regelgeving. Onlinegeschillenbeslechting (Alternatieve geschillenbeslechting) In overeenstemming met de EU-verordening bieden wij een platform aan voor onlinegeschillenbeslechting. U kunt geschillen indienen via het officiële Europese ODR-platform: ec.europa.eu/consumers/odr. R2B Store B.V. is niet verplicht en niet bereid om deel te nemen aan verdere alternatieve geschillenbeslechtingsprocedures bij een consumentengeschillencommissie. R2B Store B.V. Handelsregisternummer (KvK): 81607512 Adres: Polderweg 7, 1446 AA Purmerend, Nederland Klachtenbehandeling Mogelijk heeft u een klacht over een bestelling. Uiteraard nemen wij uw klacht serieus en willen we u hier graag bij helpen. Wij adviseren u daarom contact op te nemen met ons of desbetreffende partner voor een oplossing. Het is ook mogelijk uw klacht voor te leggen aan een onafhankelijke derde instantie. De Europese Commissie biedt een online platform voor geschillenbeslechting, dat u hier kunt vinden: ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show