De rollen van MediaMarkt en van onze partner
Onze partner is een professionele verkoper die via www.mediamarkt.nl verkoopt. Wat houdt dit precies in?
De belangrijkste verantwoordelijkheden van onze partner:
Biedt het product te koop aan op www.mediamarkt.nl;
Verpakt het product eventueel met pakbon na het ontvangen van een order;
Levert het product aan de klant;
Mailt de factuur op aanvraag;
Ontvangt en beoordeelt geretourneerde producten en handelt dit verder af;
Zorgt voor de uitvoering van de wettelijke garantie (bijv. reparatie of vervanging als het artikel niet goed is) en/of extra garantie.
De partner blijft altijd zelf verantwoordelijk voor bovenstaande taken.
De belangrijkste verantwoordelijkheden van MediaMarkt
zorgt dat jij via www.mediamarkt.nl kunt bestellen en betalen zoals je bij ons gewend bent
Gegevens en informatie over deze verkoper
Nexoc Store GmbH is een gerespecteerde leverancier van hoogwaardige notebooks en desktop pc's van het gerenommeerde merk "CAPTIVA". Het bedrijf heeft ook een breed assortiment IT-componenten en randapparatuur van toonaangevende fabrikanten op voorraad. Met een focus op de marketing van uitstekende computeroplossingen van "CAPTIVA", bedient Nexoc Store met succes zowel particuliere als zakelijke klanten. "CAPTIVA" producten staan bekend om hun geavanceerde technologie, eersteklas vakmanschap en indrukwekkende prestaties. Nexoc Store heeft een eersteklas reputatie opgebouwd in de industrie door een uitstekende klantenservice en producten van hoge kwaliteit. De "CAPTIVA" apparaten maken indruk met hun uitstekende kwaliteit en bieden gebruikers innovatieve technologie en prestaties tegen een uitstekende prijs-prestatieverhouding. NEXOC Store GmbH Siemensstraße 9 85221 Dachau HRB 185882 VAT: DE271819234 Klachtenbehandeling Mogelijk heeft u een klacht over een bestelling. Uiteraard nemen wij uw klacht serieus en willen we u hier graag bij helpen. Wij adviseren u daarom contact op te nemen met ons of desbetreffende partner voor een oplossing. Het is ook mogelijk uw klacht voor te leggen aan een onafhankelijke derde instantie. De Europese Commissie biedt een online platform voor geschillenbeslechting, dat u hier kunt vinden: ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show